Archiwum bloga

środa, 5 lutego 2014

Przyszła wiosna :)

Przyszła wiosna, wstąpiła nowa nadzieja w budowniczych setki. Jak można sprawdzić na stronie regat jest już 16 śmiałków, jeszcze trochę i zrobi się ciasno na oceanie.
Śledzę też bloga Piotra, który w zawrotnym tempie rozpoczął budowę ATOMA, kibicujemy codziennie.

A u nas zmiany.
po pierwsze przeprowadzka, musiałem rozebrać sklejone już wzdłużniki, ale tylko tak dało się przetransportować całość w nowe miejsce.

Po drugie przygotowałem nowe pomieszczenie, jest większe i przewiewne po prostu stodoła na wsi. Zaletą jest ilość miejsca i wyjazd na dwie strony, wada - brak ogrzewania. Zatem dzięki za ocieplenie klimatu, bo w dzień już jest powyżej 5 stopni. :)

Po trzecie ustawiłem wręgi na nowym helingu, ołowiu mamy 40kg i zbieramy nadal, wyciąłem płetwę sterową i skleję ją z 5 części sklejko 9 mm, wycięta jest też płetwa stabilizacyjna.

teraz czekamy na żywicę z utwardzaczem TFF, żeby można było kleić w niskich temperaturach.

 

2 komentarze:

  1. Piotrze u mnie też ciepełko. Hmmm w dzień :)) Sarzyna doradziła mi Epidian 57 plus TFF (100:22) Klei super.
    Trzymamy kciuki.
    Piotrek Czarniecki Atom

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wsparcie, to moja dziewicza budowa od podstaw, więc się borykam za przeproszeniem :)

    OdpowiedzUsuń